Produkt zum Begriff Marketing:
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Survival Feuerstahl
HEIßE FUNKEN - Entzünden Sie mit dem Zündstahl von PAXSON ganz leicht ein Feuer. Ganz egal ob bei Wind, Regen oder Sturm. Unsere Feuerstäbe entzünden Ihr Feuer bei allen Wetterbedingungen.
Preis: 19.99 € | Versand*: € -
Hultafors Feuerstahl - 0
Der Hultafors Feuerstahl ist mit einer Länge von 100 mm und einem Durchmesser von 10 mm bei jedem Wetter einfach zu benutzen. Die durch das Reiben an einem Klingenrücken erzeugten Funken erreichen eine Temperatur von etwa 3.000° C und können so problemlos geeigneten Zunder entflammen.Gesamtlänge: 10 cmGewicht: 55 g
Preis: 14.95 € | Versand*: 3.95 € -
Marketing
Marketing: Real People, Real Decisions is the only text to introduce marketing from the perspective of real people who make real marketing decisions at leading companies everyday. Timely, relevant, and dynamic, this reader-friendly text shows students howmarketing concepts are implemented, and what they really mean in the marketplace. With this book, the authors show how marketing can come alive when practiced by real people who make real choices. This edition presents more information than ever on the core issues every marketer needs to know, including value, analytics and metrics, and ethical and sustainable marketing. And with new examples and assessments, the text helps students actively learn and retain chapter content, so they know what’s happening in the world of marketing today. This edition features a large number of new cases from prominent marketing academics and professionals from around Europe. The full text downloaded to your computer With eBooks you can: search for key concepts, words and phrases make highlights and notes as you study share your notes with friends eBooks are downloaded to your computer and accessible either offline through the Bookshelf (available as a free download), available online and also via the iPad and Android apps. Upon purchase, you'll gain instant access to this eBook. Time limit The eBooks products do not have an expiry date. You will continue to access your digital ebook products whilst you have your Bookshelf installed.
Preis: 53.49 € | Versand*: 0 € -
Global Marketing
Learn and develop essential skills around core global marketing strategies. Global Marketing, 8th Edition by Svend Hollensen, has been the definitive guide to international marketing for nearly twenty years and a core textbook for the work of marketers all around the world. This textbook is ideal for undergraduate and postgraduate students studying international marketing, as well as any practitioners who wish to take their global marketing strategies to the next level. Fully updated, this new edition covers the latest technologies, trends and practices in Global Marketing, including AI, the shared economy, subscription-based pricing and omnichannel strategies. Key Features include: A clear structure around the five main decisions marketing executives face in connection to the global marketing processes Numerous pedagogical features such as Exhibits, Key Terms and Questions for Discussion to help you comprehend theory and apply it to the real world End-of-part and end-of-chapter case studies to help you understand how the theory relates to real-world applications Updated case studies, including new chapter cases on Bumble, Jissbon and Waymo With cutting-edge case studies and a focus on the impact of new technologies on international marketing, this edition continues to be the most up-to-date and comprehensive text around the discipline.
Preis: 81.32 € | Versand*: 0 €
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Hat Feuerstahl eine Haltbarkeit?
Ja, Feuerstahl hat eine begrenzte Haltbarkeit. Mit der Zeit kann die Reibefläche des Feuerstahls abnutzen und dadurch weniger effektiv werden. Es ist ratsam, den Feuerstahl regelmäßig zu überprüfen und gegebenenfalls auszutauschen, um sicherzustellen, dass er zuverlässig funktioniert, wenn er benötigt wird.
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Wie funktioniert ein Feuerstahl?
Ein Feuerstahl besteht aus einem Stück Stahl und einem Schlagstück, das oft aus einem harten Material wie Flint oder Magnesium besteht. Indem man mit dem Schlagstück fest gegen den Stahl schlägt, erzeugt man Funken. Diese Funken entzünden dann das entzündbare Material, wie zum Beispiel trockenes Gras oder Watte. Der Feuerstahl funktioniert, indem er durch die Reibung und den Druck der Schlagbewegung genug Hitze erzeugt, um die Funken zu erzeugen, die das Feuer entfachen. Es ist eine effektive und zuverlässige Methode, um Feuer zu machen, besonders in Outdoor-Situationen.
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Was ist der beste Feuerstahl?
Was ist der beste Feuerstahl? Die Antwort auf diese Frage hängt von verschiedenen Faktoren ab, wie zum Beispiel der Art des Feuers, das entzündet werden soll, den Wetterbedingungen und persönlichen Vorlieben. Einige beliebte Feuerstähle sind der Light My Fire Swedish FireSteel, der Gerber Bear Grylls Fire Starter und der Überlebensfeuer Fire Starter. Letztendlich ist es wichtig, dass der Feuerstahl zuverlässig, langlebig und einfach zu bedienen ist, um in Notsituationen oder beim Camping effektiv zu sein.
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Was ist ein guter und günstiger Feuerstahl?
Ein guter und günstiger Feuerstahl ist der Light My Fire Swedish FireSteel. Er ist bekannt für seine Zuverlässigkeit und Langlebigkeit und ist zu einem erschwinglichen Preis erhältlich. Er erzeugt heiße Funken, die leicht ein Feuer entzünden können und ist daher eine gute Wahl für Outdoor-Aktivitäten wie Camping oder Wandern.
Ähnliche Suchbegriffe für Marketing:
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Marketing Research
For undergraduate, postgraduate and MBA students, this highly successful textbook is an essential guide to Marketing Research. Understand theory and application of marketing research in a European context Marketing Research: Applied Insight, 6th Edition, by Nunan, Birks and Malhotra is the leading marketing research text focused on the key challenges facing marketing research in a European context. This comprehensive text offers a clear explanation and discussion of concepts, and a wealth of European and international case material showing how researchers apply concepts and techniques. It also integrates with online resources for students including key discussion points. This book supports both qualitative and quantitative research methods through: Introducing the transactional stages of marketing research of problem definition, developing approach and design, data collection, analysis and communicating the research findings Using real research case studies of how companies address specific managerial problems and implement research, as well as real-life marketing situations and exercises to tackle in every chapter Applying marketing research to current marketing challenges such as social media, mobile marketing, customer value, experiential marketing, satisfaction, loyalty, customer equity, brand equity and management, relationship marketing, creativity and design, and socially responsible marketing Pearson, the world’s learning company.
Preis: 77.67 € | Versand*: 0 € -
Marketing Communications
Learn the techniques and applications of marketing communications in a European context Marketing Communications: A European Perspective, 7th Edition, by De Pelsmacker, Geuens and Van Den Bergh provides an extensive overview of the key concepts, techniques and applications of marketing communications within a European context. This book provides in-depth coverage of consumer behaviour and branding foundations of marketing communications, and all elements of the communications mix, including advertising, public relations, sponsorship, brand activation, direct marketing and exhibitions. Building on the success of the last edition, the 7th edition uses examples, case studies and research results from various countries, industries and markets to make the concepts more practice orientated and help you grasp essential facts. Extensive case material on global brands like Snickers, Libresse, Guinness, Costco, Baunat, Trooper and Lego have been added to reflect the recent developments in marketing communications. Pearson, the world’s learning company.
Preis: 53.49 € | Versand*: 0 € -
Marketing Metrics
Your Definitive, Up-to-Date Guide to Marketing Metrics--Choosing Them, Implementing Them, Applying ThemThis award-winning guide will help you accurately quantify the performance of all your marketing investments, increase marketing ROI, and grow profits. Four renowned experts help you apply today's best practices for assessing everything from brand equity to social media, email performance, and rich media interaction.This updated edition shows how to measure costly sponsorships, explores links between marketing and financial metrics for current and aspiring C-suite decision-makers; presents better ways to measure omnichannel marketing activities; and includes a new section on accountability and standardization in marketing measurement. As in their best-selling previous editions, the authors present pros, cons, and practical guidance for every technique they cover. Measure promotions, advertising, distribution, customer perceptions, competitor power, margins, pricing, product portfolios, salesforces, and moreApply web, online, social, and mobile metrics more effectivelyBuild models to optimize planning and decision-makingAttribute purchase decisions when multiple channels interactUnderstand the links between search and distribution, and use new online distribution metricsEvaluate marketing's impact on a publicly traded firm's financial objectivesWhatever your marketing role, Marketing Metrics will help you choose the right metrics for everytask--and capture data that is valid, reliable, and actionable.
Preis: 47.07 € | Versand*: 0 € -
Marketing-Management
Klassische Konzepte, Leitlinien und Beispiele wurden beibehalten und mit den modernen Realitäten, auf die Marketing trifft, verknüpft. Drei allgemein wirksame Kräfte – Globalisierung, Technologie und gesellschaftliche Verantwortlichkeit – wurden als entscheidend für den Erfolg moderner Marketingprogramme erkannt und ziehen sich durch das ganze Buch. Brandneue Fallstudien am Ende jeden Kapitels erläutern praxisnah und anschaulich an einem bekannten und erfolgreichen Unternehmen Herausforderungen, die als Diskussionsgrundlage und Analyse in Vorlesungen verwendet werden können. Darüber hinaus beinhalten jetzt noch mehr Kapitel zusätzliche kleinere Fallstudien, sogenannte „Marketing-Highlights“, welche innovative informative Marketingstrategien diverser Unternehmen beschreiben.Ein neues Kapitel „Digitale Kommunikation managen“ geht verstärkt auf die Herausforderungen in Onlinemarketing, Social Media und mobilem Marketing ein. Das Schlusskapitel spricht nun verstärkt die Themen soziale Verantwortlichkeit, Unternehmensethik und Nachhaltigkeit an. Das Buch richtet sich an Studierende an Universitäten, Fachhochschulen und Berufsakademien sowie Trainer und Dozenten, welche zum Lehrbuch umfassendes, tief gehendes und aussagekräftiges Material für ihren Einsatz in der Vorlesung, Seminaren und Workshops erhalten. Unentbehrlich ist das Buch aber auch seit Jahrzehnten für Manager, Entscheidungsträger und Praktiker, welche einen verlässlichen Ratgeber für die tägliche Praxis im Unternehmen benötigen.
Preis: 43.99 € | Versand*: 0 €
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Wie lautet der korrekte Begriff für einen Feuerstahl?
Der korrekte Begriff für einen Feuerstahl ist "Ferrocerium-Stab". Ein Feuerstahl besteht aus einer Legierung, die bei Reibung Funken erzeugt und somit das Entzünden von Feuer ermöglicht.
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Wie kann man Feuer mit einem Feuerstahl machen?
Um Feuer mit einem Feuerstahl zu machen, muss man den Feuerstahl an einem scharfen Winkel gegen einen harten Gegenstand wie beispielsweise einen Feuerstein schlagen. Durch den Aufprall entstehen Funken, die auf ein mit leicht entflammbarem Material wie trockenem Gras oder Papier bedecktes Zundernest fallen. Durch das Entzünden des Zunders entsteht dann das Feuer.
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Wie kann man einen Feuerstahl-Anzünder aus Holz selbst bauen?
Um einen Feuerstahl-Anzünder aus Holz selbst zu bauen, benötigt man einen trockenen Holzstab und einen Feuerstahl. Der Holzstab sollte etwa fingerdick und 10-15 cm lang sein. An einem Ende des Stabs kann man eine Kerbe einschneiden, in die der Feuerstahl platziert wird. Durch Reiben des Feuerstahls an der Kerbe entstehen Funken, die das Holz entzünden können. Es ist wichtig, dass das Holz trocken ist, um eine effektive Funkenbildung zu gewährleisten.
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Worauf muss ich bei einem Feuerstahl achten und wer kann mir einen empfehlen?
Bei der Auswahl eines Feuerstahls solltest du auf die Qualität des Materials, die Größe und das Gewicht achten. Ein guter Feuerstahl besteht aus einem hochwertigen Ferrocerium-Magnesiumlegierung und hat eine Länge von mindestens 10 cm. Empfehlenswerte Marken sind beispielsweise Light My Fire, BCB Adventure oder UST.
* Alle Preise verstehen sich inklusive der gesetzlichen Mehrwertsteuer und ggf. zuzüglich Versandkosten. Die Angebotsinformationen basieren auf den Angaben des jeweiligen Shops und werden über automatisierte Prozesse aktualisiert. Eine Aktualisierung in Echtzeit findet nicht statt, so dass es im Einzelfall zu Abweichungen kommen kann.